Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 

 

 

 

Fontos információ a megrendelés elküldéséhez:

Áru a külső raktáron van, az elküldése maximálisan egy hétig tarthat.

Kapcsolat

Frogman, ID: 20592 olcsoklumpak.hu
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
2151 Fót
Telefonszám: +36703053755
info@olcsoklumpak.hu

Akciós termékek

Ár 23 200 Ft
Készleten

Legnépszerűbbek

Ár 24 800 Ft
Készleten
Ár 25 200 Ft
Készleten

Üzleti feltételek
Üzleti feltételek

 

1. Általános rendelkezések

Eladó:

LP EURO TRADE s.r.o., Bystrická 198/52, 034 01 Rózsahegy, Szlovákia

Társadalom LP EURO TRADE s.r.o. a Zsolnai bíróság üzleti nyilvántartásában van jegyezve, szám beillesztése 73948/L, felügzeleti hatóság SOI Zsolna. Azonosító szám: 52878821
e-mail: info@olcsoklumpak.hu

Vásárló:

A vásárló olyan természetes vagy jogi személy, aki az eladóval a olcsoklumpak.hu internetes áruházán keresztül üzleti kapcsolatot kötött az eladóval.

A kötelező érvényű megrendelés megerősítésével a Vevő megerősíti, hogy elfogadja az eladó által bejelentett áruk szállítására vonatkozó üzleti feltételeket. A vevő és az eladó közötti kapcsolatokra ezek a feltételek vonatkoznak, amelyek mindkét fél számára kötelezőek.

 

2. Rendelés

Vásárlás révén lehetséges, az online áruház a következő módon: a szakasz Bolt válassza ki az árut, kattintson az egérrel az ikonra a "kosárba". Az áru a kosárba helyeykedik. Aztán eldöntheti, hogy szeretné megvásárolni e, vagy tovább vásárolni. Után kötelező a rendelés visszaigazolása kap egy azonnali megerősítést, kézhezvételétől számított érdekében a összesítése a megrendelt árut az e-mail címét, hogy szolgáltatott.

Az árut e-mailen is megrendelheti az info@olcsoklumpak.hu címen. A jelentésben fel kell tüntetni az áru nevét és kódját, a megrendelt mennyiséget, a kapcsolattartási adatokat és a szállítási címet.
Ha a megrendelés elküldése után nem kap automatikusan létrehozott visszaigazoló e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@olcsoklumpak.hu címen.

 

3. Rendelés törlése

Megrendelést lehet törölni 24órán belül minden ok nélkül e-mail címen info@olcsoklumpak.hu.

 

4. Szállítási feltételek

A szállítási idő 4-14 nap. Az általunk kínált áruk készletét online frissítik, de előfordulhat, hogy a megrendelt áruk nincsenek raktáron. Ebben az esetben az eladó tájékoztatja az eladót és alternatív megoldást kínál.

Ha az ügyfél nem kapja meg a megrendelt árut, visszautasítja az átvételt, vagy a küldeményt nem tudták átadni egy jelöletlen postafiók miatt, az ügyfél köteles a szállítási és postaköltséget a kézbesítés után visszaküldeni. Az Ügyfél köteles ezeket a költségeket a kézbesítéstől számított 14 napon belül megfizetni.

 

5. Árak és kifizetések

Az árak forintban vannak megadva. Az árukra vonatkozó árak véglegesek, áfa nélkül.


Az áru csomagként kerül elküldésre,az áru fizetése a DPD-en keresztül történik. A csomagolás 2100 Ft. Minden csomagot egy számla kísér -adóügyi dokumentumot, amely szintén szállítási és jótállási kártya.

 

6. Jótállás és reklamció

Bármilyen panasz megoldható az info@olcsoklumpak.hu címen.

Az áruk a fogyasztóvédelmi törvény szerinti garanciával rendelkeznek a küszöbértékesítésre és a postai megrendelésre. 108/2000 Coll.

A vevő vállalja, hogy átvétel után után megvizsgálja az árut, hogy azonosítsa a hibákat és károkat. A lehetséges hibákat azonnal, de legkésőbb 48 órán belül, e-mailen kell megkövetelni. Felelünk a szállító által okozott hibákért.

Az áru 30 napon belül visszaküldhető bármilyen ok nélkül. A panaszokat legkésőbb 20 napon belül feldolgozzák.

Panaszkezelési eljárás:

1. tudassa velünk a panaszt e-mailben

2. az áru méret cserét esetleg reklamáció esetében küldje vissza a terméket a címünkre: Frogman ID: 20592 olcsoklumpak.hu, East Gate Business park B1 - Magyar Posta, 2151 Fót. A szállítási költséget a feladó fizeti

3. adja meg a panasz okát és címét a szállítmányban

4. csatolja a vásárlási bizonylat másolatát a szállítmányhoz

A panasz kézhezvételét követően azonnal kapcsolatba lépünk Önnel e-mailben, és gondoskodunk arról, hogy gyorsan megoldjuk a problémát. A panaszt a lehető leghamarabb, de legkésőbb a követelés kézhezvételétől számított 30 napon belül nyújtják be. A követelési időszak azon a napon kezdődik, amikor az eladó átveszi a követelést, és azon a napon fejeződik be, amikor az eladó feladta a szállított árut (a postai bélyegző dönt).

A postai és csomagolóit elado vissz adja, valamint az igényelt áruk szállítási költségei. Az eladó nem vállal felelősséget az ügyfél által az eladónak igényelt áruk esetleges elvesztéséért.

Az eladó nem vállal felelősséget a termék nem megfelelő tárolásából eredő hibákért.

Figyelmeztetés: Szemmel láthato sérult árut, kérem nem átvenni!

 

Panaszkezelés folyamata:

  1. A panasz benyújtásával § 2 písm. Az m / ZoOS a követelés felmondását javított termék benyújtásával, a termék cseréjével, a termék vételárának visszaküldésével, ésszerű árengedmény megfizetésével, írásbeli visszavonási kérelemmel vagy megfelelően elutasított visszautasítással jelenti.
  2. Ha a vevő igényt követel, az eladó vagy meghatalmazott alkalmazottja vagy kijelölt személy köteles utasítani a vásárlót az általános szabályozás szerinti jogairól (a CT 622. és 623. cikke); a vásárló döntése alapján, melyik jogok közül a vásárló igényt támaszt, köteles meghatározni a követelés visszanyerésének módját; 1 komplex esetekben, legkésőbb a követelés napjától számított 3 munkanapon belül, indokolt esetben, különösen, ha a termék vagy szolgáltatás állapotának komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a panasz időpontját követő 30 napon belül. Miután meghatározták a panasz kezelésének módját, a panaszt haladéktalanul kijavítják, és indokolt esetben a panasz később visszafizethető; A követelés azonban nem haladhatja meg a követelés napjától számított 30 napot. A követelés kezelési határidejének lejárta után a vevőnek joga van lemondani a szerződéstől, vagy joga van a termék cseréjére egy új termékre.
  3. A védjegy 1-es számú hibája miatt a vevőnek joga van arra, hogy az ilyen hibákat szabadon, időben és megfelelően eltávolítsa.
  4. A vevő helyettesítheti az árut a hiba helyett, vagy ha a hiba csak egy része a dolognak, az alkatrészek cseréje, az eladó nem jár aránytalan költségekkel az áruk árával vagy a hiba súlyosságával szemben. A hiba megszüntetése helyett az eladó mindig helyettesítheti a hibás dolgot.
  5. A 623.§ 1 OZ Ha az áru olyan hibával rendelkezik, amelyet a követelés kézhezvételét követően nem lehet eltávolítani és amely megakadályozza, hogy az árut nem hibás dologként használják fel, a vevőnek joga van az áruk kicserélésére vagy a szerződésből való lemondásra.
  6. Az 5. pontban említett jogok ugyanazok a jogok tartoznak a vevőhöz, ha eltávolítható hiba, de a vevő a harmadik javítás után nem tudja megfelelően használni az árut ugyanazon a hibán.
  7. Ugyanazok a jogok, mint az 1. pontban említettek. 5 a vásárlóhoz tartoznak, ha az áru nagyobb számú hibával és egyidejűleg legalább három különböző kivehető hibával rendelkezik, amelyek mindegyike megakadályozza a megfelelő felhasználást.
  8. Ha a vásárló az áru beszerzését követelte a vásárlás első 12 hónapjában, az eladó csak a kifogást elutasíthatja, ha csak szakértői megítélés alapján utasítja el azt; a szakmai megítélés kimenetelétől függetlenül a vevő nem tudja fizetni a szakmai megítélés költségeit vagy a szakmai megítéléssel kapcsolatos egyéb költségeket. Ha a vevő 12 hónapos vásárlás után kérte az árut, és az eladó elutasította azt, az a személy, aki a panaszt benyújtotta, köteles a követelést igazoló dokumentációban feltüntetni, akinek a vevő a terméket szakértői megítélésre küldheti. Ha a terméket szakértői megítélésre küldik a szándékolt személynek, a szakmai megítélés költségeit, valamint az egyéb kapcsolódó költségeket az eladó viseli, a szakértői megítélés eredményétől függetlenül. Ha a vevő szakértői megítéléssel bizonyítja az eladó felelősségét a hibaért, újból kérelmezheti a követelést; a szakmai megítélés során a jótállási idő nem megy el. Az eladó köteles a követeléstől számított 14 napon belül megfizetni a vásárlót, a szakmai megítélés költségeit, valamint a kapcsolódó kiadásokat költségesen összefüggő költségekkel. Az ismételt alkalmazás nem tagadható.
  9. A követelés benyújtása nem érinti a vevői jogot a kártérítésre vonatkozóan a. 294/1999 Coll. módosított hibás termék által okozott károkért. Ez a panaszrend hatályba lép, és hatályba lép 01.01.2017-ben, és visszavon minden korábbi rendelkezést és gyakorlatot a követelések kezelésével és az áruk garanciájával kapcsolatban. Az eladó fenntartja a jogot, hogy ezt a panaszkezelési eljárást megváltoztassa. A fenti követelési feltételek betartásának elmulasztása veszélyezteti a követelés minőségét és időzítését.

 

7. Adatvédelmi irányelvek

Tiszteletben tartjuk a magánéletét. Annak érdekében, hogy értékes szolgáltatásokat nyújtson, meg kell ismernünk néhány személyes adatait. Védjük ezeket az adatokat a visszaélésekkel szemben, és garantáljuk, hogy soha nem adjuk meg harmadik félnek a kapcsolattartási adatait vagy a vásárlási adatait.

Fenntartjuk a jogot, hogy fontos információkat küldjünk a olcsoklumpak.hu internetes bolt működésével kapcsolatos valamennyi ügyfélnek. Abban az esetben, ha nem szeretne információs e-mailt kapni, kérjük, írjon az info@olcsoklumpak.hu címre.


A bolt webes felületét a szolgáltatás használja Google Analytics,
a vállalat által biztosított Google, Inc (Tovább csak "Google"). Szolgáltatás Google Analytics, "cookies" fájlokat használ,amelyek a vásárló és a felhasználó webes felületének felhasználói által tárolt szöveges fájljai, amelyek lehetővé teszik a Vevő és a felhasználói felület elemzését. A cookie-k által az oldal használatával kapcsolatos információk (beleértve az IP-címet is) az Egyesült Államok szerverein kerülnek átadásra és tárolásra kerülnek. A Google ezt az információt használja az áruház webes felületének használatának értékelésére és az Eladónak és az üzlet webes felületének üzemeltetőjének szánt tevékenységéről, valamint egyáltalán az internet használatáról. A Google ezt az információt harmadik félnek is megadhatja, ha a törvény ezt előírja, vagy ha az ilyen harmadik felek feldolgozzák ezt az információt a Google számára. A Google nem társítja a Vevő és a Felhasználó IP-t más, a rendelkezésére álló adatokkal. Az üzleti weblap vásárlói és felhasználói megtagadhatják a cookie-k használatát az internetböngésző megfelelő beállításainak kiválasztásával, de ebben az esetben nem zárható ki, hogy nem tudja teljes mértékben kihasználni az üzlet webes felületének összes funkcióját. A Store webes felületének használatával a Vevő és a Felhasználók beleegyeznek, hogy feldolgozzák a rájuk vonatkozó adatokat a Google-tól a fentiekben ismertetett módon és célokra.

 

8. A szerződés visszavonása

A vásárló, aki a fogyasztó, a szerződéstől való visszavonás
A Fogyasztóvédelmi Törvény 7. §-a szerint, ha az árut vagy szolgáltatásokat távértékesítési szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján értékesíti, és bizonyos törvényeket módosít (törvény 102/2014 Coll.), A vevőnek joga van: 14 naptári napon belül az áru átvételétől vagy a szolgáltatási szerződés megkötésétől számított indoklás nélkül felmondani az így megkötött szerződést, és elengedhetetlen, hogy a szerződésből történő visszavonási levelet a megadott határidőn belül eljuttassák az eladóhoz. A vásárlónak ezt a jogát is megilleti, ha személyesen felvette az interneten keresztül megrendelt árukat az eladó helyén.

 

Az alternatív vitarendezési eljárás

Ha a fogyasztó elégedetlen azzal, ahogyan panaszát kezelik, vagy úgy ítéli meg, hogy jogait megsértették, és úgy dönt, hogy a vitát az alternatív vitarendezési törvény rendelkezéseivel összhangban oldja meg, először kapcsolatba kell lépnie az eladóval a jogorvoslati kéréssel. Ha az eladó a jogorvoslati kérelemre válaszol, vagy a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül egyáltalán nem, a fogyasztó az ügyet az alternatív vitarendezési jogalany elé terjesztheti az eljárás kezdeményezésére. Alternatív vitarendezési szervek, a Hálózati Iparágak Szabályozási Hivatala, az elektronikus hírközlési és postai szolgáltatások szabályozási hivatala, a Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzés és a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumában bejegyzett egyéb jogi személyek is alternatív vitarendezés tárgyát képezik. A fogyasztó döntése alapján az alternatív vitarendezési eljárás megnyitására irányuló kérelmet a jegyzőkönyvben papír vagy elektronikus formában vagy szóban lehet benyújtani.

Egy másik lehetőség a platform elindításának elindítása (elérhető a www, elérhető >>> itt). Ez egy platform az Európai Unió szintjén, amelyen keresztül bíróságon kívüli viták megoldhatók. Ez elsősorban a külföldi online tranzakciók során felmerült vitákra vonatkozik. Az alternatív vitarendezési törvény és az irányelv azonban nem zárja ki azt a lehetőséget, hogy a fogyasztó a platformot ugyanazon államban lévő jogalanyok közötti vitákban vagy az interneten vagy távolról nem kötött vitákban is igénybe vehesse. A platform elindítása után a fogyasztó panaszt nyújthat be az elektronikus űrlap kitöltésével, és lehetőséget kell biztosítani arra, hogy alternatív vitarendezési szervezetet válasszon.

A platform előnye, hogy az elektronikus formanyomtatvány az Európai Unió valamennyi hivatalos nyelvén elérhető legyen. Ezért egy olyan magyar fogyasztó, aki panaszt szeretne benyújtani egy olyan szlovák kereskedőhöz, aki a platformon keresztül online szerződést írt alá, problémamentesen tud majd magyar nyelven.

 

MjFmNzBmZm